CRM Groeipad
 
Data levering & onderzoek
 
Interim CRM specialist

Op zoek naar een specialist op interim basis? CRM beheerder, CRM manager, wij ontzorgen u graag.

Sturen = Resultaat!

Laten we samen uw processen en informatie Relationeel maken, hierdoor ontstaat een meetbaar resultaat in relatie tot klantgericht zaken doen en verbetering van FTE inzet.

Waar wringt vaak de schoen...

Informatie wordt op de meest diverse plekken binnen organisaties vastgelegd, van Rolodex tot Computermappen van Hangmap tot het Menselijk brein. Door data te centraliseren ontstaat uw eerste winst (ROI van CRM?). Daarnaast ontstaat door het relationeel inzetten van procesondersteunende CRM software een beter inzicht rond uw relaties en wordt de database de spil binnen uw organisatie (FTE optimalisatie/besparing). Optimale marktbenadering met schone gesegmenteerde data en inzet van een CRM systeem creŽren markt groei.

De mens is echter de schakel tot succes. Een gemotiveerde medewerkers maakt het verschil.

  • Hoe pak ik dit aan?
  • Welke keuzes moet ik maken om het gezamenlijk op te pakken?

Klant gerichtheid = resultaat. Maar hoe?

Maak informatie relationeel!

Geen aannames, 'Gissen = Missen', maar 'Meten = Weten' gefundeerd communiceren, Weten = Sturen doen! en Sturen = Resultaat!

Wij ondersteunen graag bij het formuleren van een klantgerichte visie tot de keuze en implementatie van CRM software. Vereenvoudig uw marktbenaderingsprocessen door inzet van het juiste hulpmiddel.

  • Wat is uw markt (kwaliteit data)?,
  • Hoe zet u Marketing en Sales meetbaar in? en
  • Wie zijn en worden uw renderende klanten?

Hoe kunnen wij u van dienst zijn?

Klankbord voor marketing

Operationele database marketing (DM) als basis voor marktbenadering, Huisstijl DM optimalisatie (basis tot reclame uitingen) , Power Point presentatie strategie, Internet site met een relationele visie (creŽer interactie met bezoekers) , Gepersonaliseerde HTML mailing opzet tot strategie rond meetbare campagnes met als doel sturing van de gerealiseerde respons is resultaat.

Sales support c.q. coaching

Het commerciŽle team handvatten bieden, van aanpak tot rapportage van klantgericht denken naar klant/projectgericht denken en doen, discipline bewustwording en voordeel rond inzet CRM systematiek.

Administratieve proces optimaliseren

Optimalisatie van uw Huisstijl (automatisering) = directe FTE besparing

Eye openers voor het Management

Wat kan CRM voor onze organisatie betekenen? Van gissen=missen naar weten=sturen!

Implementatie

Veel CRM-implementatietrajecten mislukken. De oorzaak hiervan ligt zelden in de kwaliteit van de software, maar des te vaker in organisatorische zaken die met de implementatie van het systeem zijn gemoeid. De rol en inzet van de medewerker wordt vaak onderschat, men wil graag vooraan op de rode loper en in de schijnwerpers staan maar de weg er naar toe, disciplineÖ.

Leg de lat niet te hoog en start met de volgende hoofddoelstellingen:

  • Optimale inrichting en verrijking van de database (CRM systeem keuze en data aankoop);
  • Meer naamsbekendheid (meetbare marktbenadering);
  • Vergroting van het marktaandeel (meer omzet).

Meer weten?

Contact opnemen

Support
 
CRM systeem
 
CRM Consultants B.V.: Berg en Dalseweg 127, 6522 BE Nijmegen, 024-7676006
Copyright-Disclaimer-Privacy statement
Deel: