CRM Groeipad
 
Data levering & onderzoek
 
Interim CRM specialist

Op zoek naar een specialist op interim basis? CRM beheerder, CRM manager, wij ontzorgen u graag.

Procedure / handleiding support

Interne CRM procedures (de spelregels)

Het verzorgen van een intern handboek voor het goed hanteren van het CRM-systeem

Zowel voor de consistentie van de gegevens in de relatiedatabase als voor de benadering van de markt, is het van belang dat iedereen CRM op de juiste manier gebruikt.

  • Know-how c.q. kennis van de applicatie ligt niet meer op één punt (één persoon)
  • Afspraken (procedures) rond het gebruik liggen vast (eenvoudig mee te nemen in functioneringsgesprekken)
  • Gebruikers vinden sneller hun weg zonder anderen te belasten (snellere gebruikers acceptatie)
  • Opleiden van medewerkers. Minder belasting bij inwerken nieuwe medewerkers inzake CRM gebruik (immers het handboek doet z’n eerste werk, zelfs na korte training)
  • FTE optimalisatie en zichtbaarheid rond relaties (van klant dossier tot medewerker historie)
  • Verbetering relationele inzet van het CRM systeem (e-mail-, agenda-, MS Word-, dossier- en andere proces koppelingen aan de digital kaartenbak c.q. de klant)
  • Nieuwe (efficiënte) proces ondersteuning zal worden gestimuleerd

De database/applicatiebeheerder en het management zijn verantwoordelijk voor het naleven van de procedures.

Meer weten?

Contact opnemen

Support
 
CRM systeem
 
CRM Consultants B.V.: Berg en Dalseweg 127, 6522 BE Nijmegen, 024-7676006
Copyright-Disclaimer-Privacy statement
Deel: