CRM Groeipad
 
Data levering & onderzoek
 
Interim CRM specialist

Op zoek naar een specialist op interim basis? CRM beheerder, CRM manager, wij ontzorgen u graag.

Microsoft Dynamics CRM

Microsoft Dynamics CRM 2011 kan zowel lokaal (on-premise) als online als Software-as-a-Service (SaaS) (Cloud) ingezet worden. CRM 2011 is veel beter geďntegreerd met Microsoft Outlook en met Microsoft Office als de voorganger 4.0. Het ontwikkelteam van Microsoft heeft meer dan 500 verbeteringen gerealiseerd, waarmee CRM 2011 een van de beste releases tot nu toe is.

Er zijn inmiddels veel branche gerelateerde inrichtingen (standaard templates) beschikbaar op de markt. Denk hierbij aan segmenten als onderwijs, finance, media & entertainment, HRM, e.a..

Mail ons uw marktsegment en wij informeren u graag over de standaards binnen uw branche.

CRM Consultants omschrijft dit pakket graag als technische alleskunner en optimaal te verankeren binnen alle Microsoft omgevingen. Wel moet u rekening houden met een belasting op interne specialisten. Er zal intern zeker een full time IT verantwoordelijke en beheerder/manager inzake CRM aanwezig moeten zijn. Daarnaast zal gezien de technologische mogelijkheden een gedegen implementatie en opleidingstraject moeten worden ingezet. De gebruiker zal snel aan de interfaces wennen gezien de perfecte integratie met MS Outlook, MS Office toepassingen en producten als SharePoint. Ook is Office 365 online naadloos te integreren. Wel heeft het systeem nog steeds de neiging tot veel clicks, de gebruiker kan dit ervaren als gebruikers onvriendelijk. Goede begeleiding (coaching) is dus van belang om een succesvolle implementatie te garanderen.

Onze kracht ligt in een gestandaardiseerde aanpak, op basis van branchetemplates en implementatiemethode, waardoor Microsoft Dynamics CRM snel en beheersbaar ingevoerd kan worden.

Enkele nieuwe features rond Microsoft Dynamics CRM 2011

User Interface

CRM 2011 maakt nu ook gebruik van de eerder in Office geďntroduceerde ribbon, die context-gevoelig is. Voor gebruikers ontstaat zo over meerdere veelgebruikte Microsoft producten een consistente ervaring, die zorgt voor een eenvoudiger en productiever gebruik.

Geavanceerde personalisatie

Afkomstig uit CRM 4.0 zijn de nieuwe mogelijkheden voor geavanceerde personalisatie. Nu kunnen webforms volledig aangepast worden aan persoonlijke voorkeuren en relevante niveaus van veiligheid. CRM2011 slaat recente views op basis van een specifieke listview. Nieuwe views kunnen nu on-the-fly worden gemaakt binnen een record. U kunt nu zelfs diagrammen maken op basis van die view. De vele visuele hulpmiddelen in CRM2011 zorgen er voor dat het systeem veel toegankelijker wordt voor gebruikers. Dit bevordert het gebruik van CRM.

Dashboards

Wellicht voor gebruikers de grootste verbetering zijn de nieuwe mogelijkheden voor het maken van dashboards. Met een dashboard kunt u direct belangrijke informatie visueel weergeven op basis van zelf geselecteerde informatie uit CRM. Rapportages komen zo tot leven en maken complexe informatie veel meer toegankelijk. Dashboards zijn nu eenvoudig te maken en kunnen gemakkelijk worden aangepast aan wisselende zakelijke behoeften.

Outlook

Enorme verbeteringen zijn er t.a.v. de integratie met Outlook, het dagelijks gereedschap voor velen. Ook hier de nieuwe ribbon navigatie en de mogelijkheid van vergaande personalisatie en rol-gebaseerde instellingen. Diagrammen, kleurcodering, formulieren, views...de mogelijkheden zijn vrijwel onbeperkt.

Documentbeheer

Gebruikt u Sharepoint? Nu kunt u helemaal in CRM2011 uw documenten, die gerelateerd zijn aan CRM-entiteiten als klanten, contactpersonen, opportunity’s etc, beheren. Als u het documentmanagement in CRM 2011 inricht, dan zal CRM automatisch de sitestructuur voor de betreffende entiteit en records in SharePoint opzetten. Voor Sharepoint en CRM gebruikers een enorme verbetering.

Workflow en dialogen

Processen zijn in Microsoft Dynamics CRM 2011 veel beter in te richten door de geavanceerde workflow mogelijkheden. Deze kunnen door interactieve dialogen eenvoudig worden aangemaakt. Scripts helpen u snel een dialoog op te zetten. Workflows kunnen automatisch geactiveerd worden.

In de Cloud met Microsoft Dynamics CRM 2011 Online

Microsoft Dynamics CRM 2011 is als CRM Online in de cloud beschikbaar. Met Windows Azure kunnen ontwikkelaars extra functionaliteiten voor Microsoft Dynamics CRM maken. Met behulp van het Microsoft. NET Framework 4.0, kunnen ontwikkelaars ook gebruik maken van Microsoft Silverlight, Windows Communication Foundation en. NET Language Integrated Query.

Probeer nu 30 dagen CRM Online gratis!

Wilt u rustig Microsoft CRM 2011 Online uitproberen? Dat kan, gedurende 30 dagen, helemaal gratis.

Wij begeleiden u graag bij uw keuze.

Projectmanagement in CRM

Naast marketing, sales en service is Projectmanagement de ’4e module’ van Microsoft CRM. De oplossing omvat alle functies voor professioneel projectmanagement.

CRM-Project is volledig geďntegreerd in Microsoft CRM, is meertalig en ondersteunt meerdere valuta. Evenals Microsoft CRM is CRM-Project zowel on-premise als of als Clouddienst af te nemen.

De oplossing omvat alle functies voor professioneel management van project planning, coördinatie, tijdregistratie, resource management en project facturering en is gereed voor mobiele gebruik en heeft interfaces met o.a. SAP, Microsoft Project en Microsoft AX.

Meer weten?

Contact opnemen or webinar aanvragen

Support
 
CRM systeem
 
CRM Consultants B.V.: Berg en Dalseweg 127, 6522 BE Nijmegen, 024-7676006
Copyright-Disclaimer-Privacy statement
Deel: